Thursday, October 27, 2011

cerita sedih



Assalamualaikum


Mukaddimah: Newton juga x mampu menghasilkan theory within 2 nites. Apatah lagi saya yg jauh tahap pemikiran & pempokesan itew.

Cerita sedih saya bermula di chapter 2. Sepatutnya statistic part saya wat kat chapter 3. Tp sbb saya terlalu percayakan Amir (bukan nama sebenar), saya pun skip flow n wat statistic. Setelah 5bln saya berhempas pulas wat statistic (subj yg saya langsung x gemar), dapatla result. N betapa kecewanya hati,jiwa & raga ni bile model tu x jd!! ok, TIDAK JADI, NEGATIVE, XDE FLOW, XNAMPAK KAITAN!!...saya sgt GERAM!

Tp xleh nak salahkan amir sgt sbb ak pon men caya je ckp dia n follow je dia yg dlu ak rase sgt bagos! Tp yg ak hanginnye, dia x ckp kat ak model tu x jd. Dia terus gtao prof. At least diskasla ngan ak dlu patutnye. Later bolela ak pk cane polish data tu. Repeat 5 points je ke... Ni bile prof da tao,terus dia cakap ak xde hala tuju. Dia ckp,dia pon xtao ape ak wat. Dan sume ayat tu dia x ckp kat ak. Ckp kat org len. AAAAAAAA!!!! GERAM berganda. Apela salahnya dia diskas ngan ak?? Da la sume project ni ak yg pk. Dia tao nak foldkan production jeeeee. Bukan nak pk kan utk ak. Cume tao ckp,"xkan benda mudah ni pon awak xleh wat?" "dlu awak belaja mane ni? calculation mudah pon x tao". Kalo ak tao,xdela ak jd student. Da jd prof la jugak. X gittewwww?

Dgn tabah hatinya, ak pon redesignla chapter ak sendiri. Kali ni mmg jgn harap ak nak involvekan amir. Bole blah. At least ak xdela berutang ilmu ngan ko. Kalo sume ak belaja ngan ko manjang sesat je,bile ak nak grad??? Prof ni pon,duk cayekan amir je...sikit2,p tanye amir tu. Nak je ckp kat prof,sbb amirla seluruh model saya failed. GRRR. *emosi gile*

Oleh yg demikian,telah terbazir beberapa bulan yg lepas & bermulala episod baru dgn chapter yg baru. Semoga dipermudahkan sgt2. Sobsob. Nak grad! T_T

Kepada prof tercinta, jgnla arini ckp lain,esok ckp lain plak. Saya pening tao. Rasa mcm nak record je every words yg dia ckp supaya dia ingat point yg dia ckp n dia x ulang semula ngan point yg berbeza. Cth: semlm ak g jumpe dia tunjuk data, dia kata "ehh,da cukup sgt ni utk satu chapter" saya pon dgn gembira keluar sbb da bole conclude. Esok dtg, dia ckp "x cukup ni. kalo awak kene tambah itu ini" ape ni prof? semalam kata lain. Saya yg ad ingatan yg kuat atau prof yg x ingat apa yg prof da ckp semlm?

Rasa teruji sgt mental & fizikal sepjg wat project ni. Kalo abes nti,xtao nak reward diri ngan apa. Terdera sgt rasa sekarang ni. Hanya Allah je yg tao T_T Moga every tired pays off. Amin.....

Hadoi terpanjang sudaaa. Xtao da mane nak diluahkan perasaan yg terdera ni. Kadang terpk betol ke jln yg ak pilih ni? Allah knows better. Mungkin kalo ak seorg cikgu, ak x mampu nak mengajar. We never knows what will happen tomorrow. Only believe he has gives the BEST.. Everything got wisdom. InsyaAllah......

plis pray for my 2nd strip maroon robe

nota kaki: Sometimes we spend time asking who is responsible or who to blame.We miss out some warmth in human relationship in giving each other support.


No comments: